Sürücüsüz büyük teçhizat robotrucks şimdi bu eyalette yolda

Şaibe

Member
Otonom araçlarda lider olan Aurora, sürücüsüz kamyonlarını Texas yollarına resmen konuşlandırdı ve ulaşım evriminde önemli bir kilometre taşını işaretledi.

Bu gelişme, kamyon endüstrisinin güvenlik, güvenilirliği ve geleceği hakkında önemli soruları gündeme getirmektedir.



Sürücüsüz büyük teçhizat robotruck (Aurora)

Ne oluyor?


Aurora'nın otonom kamyonları artık Dallas ve Houston arasındaki rotalarda faaliyet gösteriyor ve ticari yükler çekiyor.

Ücretsiz “Cyberguy raporuna” katılın: Uzman teknoloji ipuçlarımı, kritik güvenlik uyarılarımı ve özel fırsatlarımı ve artı anında erişim Ücretsiz “Ultimate Scam Survival Rehberi” Kaydolduğunuzda!

Bu sadece bir test programı değil; Sürücüsüz teknolojinin tam bir dağıtım. Ek kamyonlar, 2025'in sonuna kadar New Mexico ve Arizona'daki halka açık yollarda çalışmaya başlayacak ve 25 ila 75 mil / saat arasında değişen hızlarda seyahat edecek.


Sürücüsüz Robotruck 2


Sürücüsüz büyük teçhizat robotruck (Aurora)


Büyük teçhizatlar tekerlekte insansız kargo verir

Bu kamyonlar ne kadar güvenli?


Otonom kamyonların güvenliği birincil bir endişe kaynağıdır. Aurora'nın 2025 Sürücüsüz Güvenlik Raporu Güvenli çalışmayı sağlamak için beş temel ilkeyi özetlemektedir: yeterlilik, başarısızlık, sürekli iyileştirme, esneklik ve güvenilirlik. Şirket, çevreyi anlamak için yüksek çözünürlüklü kameralar, radar ve LiDAR kullanıyor, ilk ışığı LiDar 1.470 feet'ten fazla olan nesneleri tespit ediyor ve karayolu hızlarında yaklaşık dokuz saniye reaksiyon süresi sunuyor.

Aurora'nın arıza korumalı sistemi birden fazla işten çıkarma içerirken, şirketin sürekli iyileştirme yaklaşımı düzenli yazılım güncellemeleri ve olay incelemeleri içerir. Bahsettiler 2,6 milyon mil özerk olarakyaklaşık% 100 zamanında oranı ve büyük güvenlik olayları olmayan 9.500'den fazla ticari yük yükünü çekmek.

Güvenlik Kılıfı ve Doğrulama


Aurora'nın güvenlik yaklaşımı, havacılık ve nükleer endüstrilerde yaygın olarak kullanılan bir “güvenlik durumu” yöntemi ile değerlendirilir. TüV Süd tarafından üçüncü taraf bir denetim, Aurora'nın güvenlik yönetim sistemini doğruladı ve SAE International'ın Seviye 4 ve Seviye 5 standartlarıyla uyumu doğruladı. Bu denetim ayrıca Aurora'nın güvenlik kültürü ve gözetim uygulamalarını da övdü.


Sürücüsüz Robotruck 3


Sürücüsüz büyük teçhizat robotruck (Aurora)


Kamyonun geleceği, Shell'in deneysel büyük teçhizatında ileriye doğru ilerliyor

Endüstri Geri Geri: Ooda ve Teamsters endişeleri artırıyor


150.000'den fazla kamyoncu temsil eden sahip-operatör bağımsız sürücüler derneği (OIDA), Aurora'nın güvenlik iddialarını şiddetle sorgulamaktadır.

“Simülasyonlar ve denetimli testler yeterli değildir.” “Hayalet frenleme ve öngörülemeyen yol koşulları, otonom kamyonları riskli bir teklif haline getiriyor. Zorunlu, şeffaf gözetim olana kadar, bu güvenlik iddiaları erken.”

Ooda ayrıca, Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) AV testi gibi gönüllü veri programlarına yetersiz olarak göstererek güçlü federal düzenlemenin eksikliğini eleştiriyor.

Ooi, “FMCSA'dan muafiyetler (Federal Motor Taşıyıcı Güvenlik İdaresi) Güvenlik Kuralları kanıtlanmış standartları zayıflatıyor.” Dernek, zorunlu kaza ve ayrılma raporlaması istiyor ve eğitimli sürücülerin kabinden tamamen çıkarılmasına karşı uyarıyor.

Yapay Zeka (AI) nedir?

Kuzey Amerika'da 1,2 milyondan fazla işçiyi temsil eden bir sendika olan Teamsters'ın Uluslararası Kardeşliği, benzer güvenlik endişelerini paylaşıyor.

Teamsters iletişim proje yöneticisi Matt McQuaid, “Aurora sürücüsü, buz, engelsiz kar veya şiddetli yağmur gibi şiddetli havalarda faaliyet gösteremiyor.” Dedi. Ayrıca “Teamsters, gerçek dünyada sürülen millerle tüm koşulları güvenli bir şekilde ele alan profesyonel sürücülerdir.”

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) İkinci Değiştirilmiş Ayakta Genel Sipariş 2021-01 Otomatik Sürüş Sistemleri (ADS) veya Seviye 2 Gelişmiş Sürücü Yardım Sistemleri (ADAS) olan araçların üreticilerinin ve operatörlerinin ajansa kazaları rapor etmesini istemek.

Bu emir, ADS veya Seviye 2 ADA'lar devreye girdiğinde veya yakın zamanda kullanımda olduğunda, çarpışma ile ilgili belirli bilgilerin raporlanmasını zorunlu kılar, bu da NHTSA'nın bu araçlardaki potansiyel güvenlik kusurlarını izlemesini ve güvenlik standartlarına uymasını sağlamasını sağlar. Amaç, Ulusal Trafik ve Motorlu Taşıt Güvenliği Yasası uyarınca bu teknolojilerle ilgili güvenlik endişelerini geliştirdikçe proaktif olarak ele almaktır.


Sürücüsüz Robotruck 4


Sürücüsüz büyük teçhizat robotruck (Aurora)

Bu gelecek için ne anlama geliyor


İnkar edilemez ayaklar var. Otonom kamyonlar 7/24 çalışabilir, teslimat sürelerini düşürebilir, maliyetleri azaltabilir ve büyüyen sürücü sıkıntısını ele almaya yardımcı olabilir. İnsan hatasının neden olduğu kazaları ortadan kaldırarak yol güvenliğini bile artırabilirler. Ancak riskler kalır. Sürücüsüz teknolojiye kamu güveni hala titrek. Birçoğu, makineler direksiyona geçtiğinde işlere ne olacağı konusunda endişeleniyor. Teamsters bu konuda özellikle vokal.

McQuaid, “On milyonlarca insan yaşamak için bir anahtar çeviriyor, ancak Aurora gibi şirketler geçimlerini kaybederse daha az umursamadı. Tüm sürüş işlerini ortadan kaldırmak topluluklarımız ve orta sınıf için felaket olurdu.” Dedi.

Dedi ki Ulaştırma Bakanlığı (DOT) çalışması Trump yönetiminden, yeni lojistik ve teknoloji rolleri ortaya çıktıkça ABD istihdamını yılda 26.400-35.100 iş artırabilir. Aurora, her ikisini de iddia ediyor İnsan sürücüleri ve AV'lere ihtiyaç vardır talebi karşılamak için.

Yine de, tutarlı federal düzenleme eksiktir. Dot Sekreteri Sean Duffy ülke çapında standartlar çağrısında bulundu: “Çin'in veya diğer ülkelerin arkasına düşemeyiz. Güvenlikten sonra yenilik için geniş bir pist vermemiz gerekiyor.”

AI Dashcams, gizlilik endişelerini artırırken kamyoncu güvenliğini artırıyor


Sürücüsüz Robotruck 5


Sürücüsüz büyük teçhizat robotruck (Aurora)

Endüstri sesleri ağırlığında


Teksas Kamyon Derneği Başkanı John D. Esparza, Aurora'yı titiz güvenlik protokolleri için övdü, dedi. Güvenliğe dikkatleri açıktır. Mükemmellik arayışı gereklidir. ”

Otonom Araç Endüstrisi Derneği CEO'su Jeff Farrah, daha geniş bir önemi vurguladı: “Otonom kamyonlar Amerikan yaratıcılığının bir zaferidir ve tedarik zinciri sorunlarını kolaylaştıracak.”

Buraya tıklayarak hareket halindeyken Fox Business'ı alın


Sürücüsüz Robotruck 6


Sürücüsüz büyük teçhizat robotruck (Aurora)

Kurt'un temel çıkarımları


Aurora'nın Teksas'taki otonom kamyonları konuşlandırması, ulaşımın geleceğine bir bakış sunuyor. Artan verimliliğin faydaları ve daha güvenli yollar potansiyeli zorlayıcıdır. Ancak, bu teknolojinin nasıl geliştiğine yakından bakmak çok önemlidir. Güvenlik iddialarının bağımsız olarak doğrulanmasına ve işler üzerindeki etkiyi yönetmek için proaktif bir yaklaşıma ihtiyacımız var. Anahtar, sürücüsüz kamyonlar yollara çarptıkça, bu geçişten etkilenen işçileri de desteklediğimizi sağlamak olacak.

Haberler uygulamasını almak için buraya tıklayın

Sürücüsüz kamyonlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Potansiyel faydalardan heyecan duyuyor musunuz, yoksa güvenlik ve iş yerinden edilmesi konusunda endişeleriniz var mı? Bağımsız güvenlik değerlendirmelerinin kamu güvenini geliştirmede ne kadar önemli olduğuna inanıyorsunuz? Bize yazarak bize bildirin Cyberguy.com/contact.

Teknoloji ipuçlarım ve güvenlik uyarılarım için daha fazla bilgi için, Cyberguy.com/newsletter.

Kurt'a bir soru sorun veya hangi hikayeleri ele almamızı istediğinizi bize bildirin.

Kurt'u sosyal kanallarında takip edin:

En çok istenen siberguy sorularının cevapları:

Kurt'tan yeni:

Telif Hakkı 2025 Cyberguy.com. Her hakkı saklıdır.



Kurt “Cyberguy” Knutsson, “Fox & Friends” te sabahları başlayan Haberler & Fox Business'a katkılarıyla hayatı daha iyi hale getiren derin bir teknoloji, teçhizat ve gadget sevgisine sahip ödüllü bir teknoloji gazetecisidir. Teknoloji sorunuz mu var? Kurt'un ücretsiz siberguy bültenini alın, sesini paylaşın, bir hikaye fikrini veya cyberguy.com'da yorum yapın.