Tesla'nın elektrikli Semi kamyonu dizel büyük teçhizatı ele geçirdi

Şaibe

Member
Bu içeriğe erişim için Haberler'e katılın

Ayrıca hesabınızla belirli makalelere ve diğer premium içeriklere özel erişim – ücretsiz.

Geçerli bir e.

E-postanızı girip devam düğmesine bastığınızda, Mali Teşvik Bildirimimizi içeren Haberler'in Kullanım Koşullarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz. İçeriğe erişmek için e-postanızı kontrol edin ve verilen talimatları izleyin.

Sorun yaşıyorsanız? Buraya tıklayın.

Bir traktör römorkunu düşündüğünüzde, arkasında dizel egzoz bulutu bulunan devasa bir kamyonun otoyolda ilerlediğini hayal edebilirsiniz.

Ancak Tesla'nın Semi'si bu hikayeyi değiştiriyor ve yolun kurallarını yeniden yazıyor.

Kamyon taşımacılığı sektöründe devrim yaratan ve dizel rakiplerini geride bırakan elektrikli bir kamyon.

GÜVENLİK UYARILARI, HIZLI VİDEO İPUÇLARI, TEKNOLOJİ İNCELEMELERİ VE SİZİ DAHA AKILLI HALE GETİRECEK KOLAY NASIL YAPILIRLARI İÇEREN KURT'UN ÜCRETSİZ CYBERGUY HABER BÜLTENİNİ ALMAK İÇİN TIKLAYIN



Tesla Semi yolda (Tesla)

Rakamlarla Tesla Semi


Tesla Yarısı sıradan büyük teçhizatınız değil. Yoldaki tüm dizel kamyonlardan daha iyi performans gösterebilecek bir canavar. Tam yüklü durumdayken 0'dan 60 mil/saat hıza 20 saniyede çıkabilir ve dik yokuşlarda bile otoyol seviyesindeki hızları koruyabilir.

CALIFORNIA EV SATIŞLARI ON YIL SONRA İLK DÜŞÜŞÜ GÖRDÜ: RAPOR

Ayrıca tek şarjla yaklaşık 500 mil yol kat edebiliyor ve Tesla'nın Yarı Şarj Cihazlarını kullanarak 30 dakikada menzilin %70'ine kadar geri kazanabiliyor. Arka akslardaki üç bağımsız motorla çalışır.


Tesla Semi'yi şarj etmek


Tesla Semi şarj ediliyor (Tesla)


DAHA FAZLASI: 2024 YILININ EN İYİ SEYAHAT ALETLERİ

Emisyonlar ve temiz hava


Şimdi emisyonlardan bahsedelim. Dizel kamyonlar daha fazla yakıt tüketiyor, daha fazla kirletici madde yayıyor ve daha fazla bakım gerektiriyor olsa da Tesla Semi'nin karbon ayak izi daha küçük. Mil başına 2 kWh'den daha az enerji tüketiyor ve sıfır egzoz borusu emisyonu yayıyor.

Ayrıca bu gerçek hayat kontrastını gözünüzde canlandırın. Dizel bir kamyon Kaliforniya'daki Donner Geçidi gibi dik yokuşları tırmanmaya çalışırken, Tesla Semi de arkasında temiz havadan başka bir şey bırakmadan bu yolu zahmetsizce tırmanıyor.


Tesla Semi yolda


Tesla Semi dik yokuşta dizel kamyonu solluyor (@HinrichsZane)


DAHA FAZLA: 2024'ÜN EN İYİ SEYAHAT ADAPTÖRLERİ

Tesla Semi nasıl güvenlik, konfor ve tasarruf sunuyor?


Güvenlik, konfor ve tasarruf; bunlar Tesla Semi'nin arama kartlarıdır. Hassas motor ve fren kontrolleri de dahil olmak üzere gelişmiş güvenlik özellikleri sayesinde sürücüler her koşulda benzersiz dengeyi deneyimliyor. Tamamen elektrikli mimari, kaza durumunda hem devrilme riskini hem de kabine girme riskini azaltır.


Telsa Semi şarj oluyor


Tesla Semi şarj ediliyor (Tesla)


Ayrıca Tesla Semi'deki merkezi oturma pozisyonu sürücüye daha iyi görüş imkanı sağlıyor. Dokunmatik ekranlar direksiyon simidinin her iki yanında bulunur ve başka gösterge paneli yoktur. Yüksek tavan, sürücünün kabin içinde tamamen ayağa kalkmasına olanak tanır.

BURAYA TIKLAYARAK FOX BUSINESS'I HAREKETE GEÇİRİN


Tesla Yarı kabin


Tesla Semi'nin kabininin içi (Tesla)


DAHA FAZLASI: BULAŞIK MAKİNASI KADAR SESSİZ ELEKTRİKLİ HAVA TAKSİ HAVA SEYAHATİNİ DEĞİŞTİRMEYE HAZIR

Kamyon taşımacılığında elektrikli araçlara geçişin faydaları


Gerçek oyun değiştirici mi? Ücret. Elektrikle şarj etmek, dizelle yakıt ikmali yapmaktan mil başına 2,5 kat daha ucuzdur. Operatörler, mülkiyetin ilk üç yılı içinde şaşırtıcı bir şekilde 200.000 $ tasarruf edecekler. Uzaktan teşhis ve kablosuz yazılım güncellemeleri sayesinde servis merkezlerindeki kesintiler geçmişte kaldı.


Tesla yarı yükleme iskelesi


Tesla Semi yükleme iskelesine park etti (Tesla)


DAHA FAZLA: KALKIŞ İÇİN DÜNYANIN İLK ELEKTRİKLİ UÇAN ARAÇ SETİ

Tesla Semi çevreye yardımcı olabilir mi?


ABD Çevre Koruma Ajansı'na göre, çekici-römorklu kamyonlar ABD araç emisyonlarının yaklaşık %18'ini oluşturmaktadır. Kamyon taşımacılığı sektörü, elektrikli kamyonlara geçerek sera gazı emisyonlarını önemli ölçüde azaltabilir ve iklim değişikliğiyle mücadeleye katkıda bulunabilir. Daha fazla elektrikli araç yollara çıktıkça fosil yakıtlara olan talep azalacak ve temiz enerji geleceğine geçiş hızlanacak.


Tesla Yarı sürücüsü


Tesla Semi'yi kullanan adam (Tesla)

Kurt'un önemli çıkarımları


Tesla Yarı Kamyonu kesinlikle kamyon taşımacılığının senaryosunu yeniden yazıyor. Tepeleri hiçbir şeymiş gibi fethediyor ve arkasında dizel kamyonların hırıltılı solumasını bırakıyor. Ancak bu hızdan daha fazlasıdır; verimliliktir. Tesla Semi tek şarjla yüzlerce kilometre yol kat ediyor. Ve yeniden şarj olma zamanı geldiğinde bu bir pit stoptur, bir maraton değil. Artık benzin istasyonlarında homurdanmaya son; sadece takın ve açın.

FOX HABER UYGULAMASINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN

Şirketleri ve sürücüleri dizel kamyonlardan Tesla Yarı Kamyonlarına geçmeye ikna etme konusunda Tesla'nın karşılaşabileceğini düşündüğünüz bazı zorluklar veya engeller nelerdir? adresine yazarak bize bildirin. Cyberguy.com/Contact.

Daha fazla teknik ipucum ve güvenlik uyarım için şu adrese giderek ücretsiz CyberGuy Rapor Bültenime abone olun: Cyberguy.com/Newsletter.

Kurt'a bir soru sorun veya hangi hikayeleri ele almamızı istediğinizi bize bildirin.

En çok sorulan CyberGuy sorularının yanıtları:

Telif hakkı 2024 CyberGuy.com'a aittir. Her hakkı saklıdır.