Bu içeriğe erişim için Haberler'e katılın
Maksimum makale sayınıza ulaştınız. Okumaya devam etmek için giriş yapın veya ÜCRETSİZ bir hesap oluşturun.
E-postanızı girip devam düğmesine bastığınızda, Mali Teşvik Bildirimimizi içeren Haberler'in Kullanım Koşullarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Geçerli bir e.
Sorun yaşıyorsanız? Buraya tıklayın.
Kenworth, Las Vegas'taki Advanced Clean Transport fuarında en son yeniliği SuperTruck 2'yi tanıttı. Bu şık ve aerodinamik kamyon, birincil enerji kaynağı olarak dizelden vazgeçmeden nakliye verimliliğini artırmayı amaçlayan ABD Enerji Bakanlığı ile altı yıllık bir işbirliğinin sonucudur.
GÜVENLİK UYARILARI, UZMAN İPUÇLARI ALIN – KURT'UN HABER BÜLTENİNE KAYDOLUN – CYBERGUY RAPORU BURADAN
Süper Kamyon 2 (Kenworth) (Kurt “CyberGuy” Knutsson)
Verimliliğin sınırlarını zorlamak
SuperTruck 2, şirketin beklentilerini aştı ve o dönemde yakıt açısından en verimli kamyon olarak kabul edilen 2009 Kenworth T660'a göre verimlilikte %136'lık kayda değer bir artış elde etti. Bu başarı, 12,8 mpg'ye ulaşan gelişmiş yakıt verimliliği ve 7.000 poundun üzerinde önemli bir ağırlık azalması kombinasyonuyla gerçekleştirildi.
Süper Kamyon 2 (Kenworth) (Kurt “CyberGuy” Knutsson)
KURT'UN EN İYİ BABALAR GÜNÜ HEDİYE KILAVUZU 2024
Aerodinamik tasarım ve ağırlık tasarrufu
SuperTruck 2'nin aerodinamik tasarımı, merkezi kokpiti, daraltılmış burnu ve eğimli alnı ile hızlı treni andıran göze çarpan bir özelliktir. Kamyonda ayrıca alçak etekler, kaporta içinde tamamen kapalı tekerlekler ve geleneksel yan aynaların yerine gece görüş özelliğine sahip ince kamera sapları bulunuyor. Bu tasarım öğeleri sürtünmede %48 oranında şaşırtıcı bir azalmaya katkıda bulunur.
SuperTruck 2 çekici ve römorkun ağırlığının 26.100 pound olması ve tipik bir çekici-römork konfigürasyonuna kıyasla 7.100 poundluk bir azalmayı temsil etmesi nedeniyle ağırlık tasarrufu da çok önemli bir faktördü. Hafif, düşük yuvarlanma dirençli lastikler, daha küçük 80 galonluk yakıt deposu, yenilikçi malzemeler ve tasarım hususlarının tümü bu önemli ağırlık azalmasına katkıda bulundu.
TESLA SEMI'NİN BUZ ÜZERİNDEKİ ETKİLEYİCİ PERFORMANSI BİR BAŞKA BÜYÜK ZAFERE İŞARET EDİYOR
Süper Kamyon 2 (Kenworth) (Kurt “CyberGuy” Knutsson)
MONSTER PLANE KAMYONLARIN VE TRENLERİN YERİNİ ALABİLİR
Güç aktarım sistemi ve sürücü olanakları
SuperTruck 2'nin güç aktarım sistemi de aynı derecede etkileyicidir; PACCAR MX-11 tabanlı dizel motor, TX-12 otomatik şanzıman ve 48 volt elektrik jeneratörünü bir araya getirerek hafif bir hibrit sistem oluşturur. Bu sistem, rejeneratif frenleme, elektrikli fanlara güç verme, direksiyon, soğutma sıvısı ve daha önce mekanik olarak çalıştırılan HVAC sistemleri aracılığıyla lityum iyon pilleri şarj ediyor.
Karşılaştırmalı testlerde bu güç aktarma organı, %55,7'lik rekor bir motor verimlilik oranına ulaştı; bu, yaklaşık %47 verimlilik sergileyen günümüzün modern dizel motorlarına göre önemli bir gelişmedir.
SuperTruck 2, sürücüler için merkezi kokpitten panoramik manzara, yapılandırılabilir 15 inçlik dijital ekran ve daha fazla rahatlık için katlanabilir yatak ve döner masa tablası içeren uyku yatağıyla benzersiz bir deneyim sunuyor.
Süper Kamyon 2 (Kenworth) (Kurt “CyberGuy” Knutsson)
TESLA'NIN AHŞAPTAN YAPILMIŞ SİBER KAMYONUNUN KENDİN YAP VERSİYONU
Geleceğe hazırlık ve ticarileştirme
SuperTruck 2 bir dizel motorla çalıştırılırken Kenworth, genel yerleşimi güç aktarma sisteminden bağımsız olacak ve gelecekte akülü elektrik veya hidrojen yakıt hücresiyle çalışan tahrik sistemlerine uyum sağlayabilecek şekilde tasarladı.
Kenworth 2050 yılına kadar karbon nötr bir topluma ulaşmanın önündeki zorlukları kabul ediyor ve SuperTruck 2 programını yeni teknolojileri daha hızlı keşfetme ve ticarileştirme fırsatı olarak görüyor.
Süper Kamyon 2 (Kenworth) (Kurt “CyberGuy” Knutsson)
TÜM TEKNOLOJİ CİHAZLARINIZI NASIL ÇALIŞTIRACAĞINIZ HAKKINDA HIZLI VİDEO İPUÇLARI İÇİN KURT'UN YOUTUBE KANALINA ABONE OLUN
Kurt'un önemli çıkarımları
Kenworth'un SuperTruck 2'si, şirketin yenilikçiliğe olan bağlılığını gösteren ve kamyon taşımacılığı sektöründe verimliliğin sınırlarını zorlayan dikkate değer bir başarıdır. SuperTruck 2'nin kendisi üretime geçmese de, bu proje sırasında geliştirilen teknolojiler ve tasarım konseptleri, geleceğin daha verimli, çevre dostu ve sürücü odaklı ticari araçlarının önünü açabilir.
Karbon nötr bir topluma doğru ilerlerken yük taşımacılığında dizelden alternatif enerji kaynaklarına geçiş konusunda öngörüleriniz neler? adresine yazarak bize bildirin. Cyberguy.com/Contact.
Daha fazla teknik ipucum ve güvenlik uyarım için şu adrese giderek ücretsiz CyberGuy Rapor Bültenime abone olun: Cyberguy.com/Newsletter.
Kurt'a bir soru sorun veya hangi hikayeleri ele almamızı istediğinizi bize bildirin.
Kurt'u sosyal kanallarında takip edin:
En çok sorulan CyberGuy sorularının yanıtları:
Telif hakkı 2024 CyberGuy.com'a aittir. Her hakkı saklıdır.
Maksimum makale sayınıza ulaştınız. Okumaya devam etmek için giriş yapın veya ÜCRETSİZ bir hesap oluşturun.
E-postanızı girip devam düğmesine bastığınızda, Mali Teşvik Bildirimimizi içeren Haberler'in Kullanım Koşullarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Geçerli bir e.
Sorun yaşıyorsanız? Buraya tıklayın.
Kenworth, Las Vegas'taki Advanced Clean Transport fuarında en son yeniliği SuperTruck 2'yi tanıttı. Bu şık ve aerodinamik kamyon, birincil enerji kaynağı olarak dizelden vazgeçmeden nakliye verimliliğini artırmayı amaçlayan ABD Enerji Bakanlığı ile altı yıllık bir işbirliğinin sonucudur.
GÜVENLİK UYARILARI, UZMAN İPUÇLARI ALIN – KURT'UN HABER BÜLTENİNE KAYDOLUN – CYBERGUY RAPORU BURADAN
Süper Kamyon 2 (Kenworth) (Kurt “CyberGuy” Knutsson)
Verimliliğin sınırlarını zorlamak
SuperTruck 2, şirketin beklentilerini aştı ve o dönemde yakıt açısından en verimli kamyon olarak kabul edilen 2009 Kenworth T660'a göre verimlilikte %136'lık kayda değer bir artış elde etti. Bu başarı, 12,8 mpg'ye ulaşan gelişmiş yakıt verimliliği ve 7.000 poundun üzerinde önemli bir ağırlık azalması kombinasyonuyla gerçekleştirildi.
Süper Kamyon 2 (Kenworth) (Kurt “CyberGuy” Knutsson)
KURT'UN EN İYİ BABALAR GÜNÜ HEDİYE KILAVUZU 2024
Aerodinamik tasarım ve ağırlık tasarrufu
SuperTruck 2'nin aerodinamik tasarımı, merkezi kokpiti, daraltılmış burnu ve eğimli alnı ile hızlı treni andıran göze çarpan bir özelliktir. Kamyonda ayrıca alçak etekler, kaporta içinde tamamen kapalı tekerlekler ve geleneksel yan aynaların yerine gece görüş özelliğine sahip ince kamera sapları bulunuyor. Bu tasarım öğeleri sürtünmede %48 oranında şaşırtıcı bir azalmaya katkıda bulunur.
SuperTruck 2 çekici ve römorkun ağırlığının 26.100 pound olması ve tipik bir çekici-römork konfigürasyonuna kıyasla 7.100 poundluk bir azalmayı temsil etmesi nedeniyle ağırlık tasarrufu da çok önemli bir faktördü. Hafif, düşük yuvarlanma dirençli lastikler, daha küçük 80 galonluk yakıt deposu, yenilikçi malzemeler ve tasarım hususlarının tümü bu önemli ağırlık azalmasına katkıda bulundu.
TESLA SEMI'NİN BUZ ÜZERİNDEKİ ETKİLEYİCİ PERFORMANSI BİR BAŞKA BÜYÜK ZAFERE İŞARET EDİYOR
Süper Kamyon 2 (Kenworth) (Kurt “CyberGuy” Knutsson)
MONSTER PLANE KAMYONLARIN VE TRENLERİN YERİNİ ALABİLİR
Güç aktarım sistemi ve sürücü olanakları
SuperTruck 2'nin güç aktarım sistemi de aynı derecede etkileyicidir; PACCAR MX-11 tabanlı dizel motor, TX-12 otomatik şanzıman ve 48 volt elektrik jeneratörünü bir araya getirerek hafif bir hibrit sistem oluşturur. Bu sistem, rejeneratif frenleme, elektrikli fanlara güç verme, direksiyon, soğutma sıvısı ve daha önce mekanik olarak çalıştırılan HVAC sistemleri aracılığıyla lityum iyon pilleri şarj ediyor.
Karşılaştırmalı testlerde bu güç aktarma organı, %55,7'lik rekor bir motor verimlilik oranına ulaştı; bu, yaklaşık %47 verimlilik sergileyen günümüzün modern dizel motorlarına göre önemli bir gelişmedir.
SuperTruck 2, sürücüler için merkezi kokpitten panoramik manzara, yapılandırılabilir 15 inçlik dijital ekran ve daha fazla rahatlık için katlanabilir yatak ve döner masa tablası içeren uyku yatağıyla benzersiz bir deneyim sunuyor.
Süper Kamyon 2 (Kenworth) (Kurt “CyberGuy” Knutsson)
TESLA'NIN AHŞAPTAN YAPILMIŞ SİBER KAMYONUNUN KENDİN YAP VERSİYONU
Geleceğe hazırlık ve ticarileştirme
SuperTruck 2 bir dizel motorla çalıştırılırken Kenworth, genel yerleşimi güç aktarma sisteminden bağımsız olacak ve gelecekte akülü elektrik veya hidrojen yakıt hücresiyle çalışan tahrik sistemlerine uyum sağlayabilecek şekilde tasarladı.
Kenworth 2050 yılına kadar karbon nötr bir topluma ulaşmanın önündeki zorlukları kabul ediyor ve SuperTruck 2 programını yeni teknolojileri daha hızlı keşfetme ve ticarileştirme fırsatı olarak görüyor.
Süper Kamyon 2 (Kenworth) (Kurt “CyberGuy” Knutsson)
TÜM TEKNOLOJİ CİHAZLARINIZI NASIL ÇALIŞTIRACAĞINIZ HAKKINDA HIZLI VİDEO İPUÇLARI İÇİN KURT'UN YOUTUBE KANALINA ABONE OLUN
Kurt'un önemli çıkarımları
Kenworth'un SuperTruck 2'si, şirketin yenilikçiliğe olan bağlılığını gösteren ve kamyon taşımacılığı sektöründe verimliliğin sınırlarını zorlayan dikkate değer bir başarıdır. SuperTruck 2'nin kendisi üretime geçmese de, bu proje sırasında geliştirilen teknolojiler ve tasarım konseptleri, geleceğin daha verimli, çevre dostu ve sürücü odaklı ticari araçlarının önünü açabilir.
Karbon nötr bir topluma doğru ilerlerken yük taşımacılığında dizelden alternatif enerji kaynaklarına geçiş konusunda öngörüleriniz neler? adresine yazarak bize bildirin. Cyberguy.com/Contact.
Daha fazla teknik ipucum ve güvenlik uyarım için şu adrese giderek ücretsiz CyberGuy Rapor Bültenime abone olun: Cyberguy.com/Newsletter.
Kurt'a bir soru sorun veya hangi hikayeleri ele almamızı istediğinizi bize bildirin.
Kurt'u sosyal kanallarında takip edin:
En çok sorulan CyberGuy sorularının yanıtları:
Telif hakkı 2024 CyberGuy.com'a aittir. Her hakkı saklıdır.