Başarılı bir çevrimiçi mağaza açmaya yardımcı olacak 10 kolay yol

Şaibe

Member
Eğer bir çevrimiçi mağaza açmak istediyseniz, ancak nereden başlayacağınızdan emin değilseniz, sizi anlıyorum. Piyasada bulunan tüm web sitesi platformlarıyla, bu oldukça göz korkutucu olabilir.

Ancak ister ek bir iş kurmayı, ister emekli olduktan sonra tutku duyduğunuz bir projeye başlamayı düşünün, daha önce hiç deneyimi olmayan birinin bile nasıl kolayca kendi çevrimiçi varlığını oluşturabileceğini anlamanızı istiyorum.

Başarılı bir çevrimiçi siteyi (örneğin bir mağazayı) adım adım başlatmanıza yardımcı olmak için buradayım.

GÜVENLİK UYARILARI, UZMAN İPUÇLARI ALIN – KURT'UN HABER BÜLTENİNE KAYDOLUN – CYBERGUY RAPORU BURADA

Squarespace, Shopify, WordPress ve Wix gibi birçok web sitesi oluşturucu mevcuttur, ancak yalnızca birkaçı çevrimiçi satış konusunda uzmanlaşmıştır. Bunların arasında, daha da azı, diğer hizmetleri entegre etmeye gerek kalmadan tek bir platformda mağazanızı tasarlamayı, yayınlamayı, yönetmeyi ve tüm ara görevleri halletmeyi kolaylaştırır. İşte bu adım adım kılavuzda bunu nasıl yapabileceğinizi öğrenin.

Web sitenizin tasarımı müşterileri çekmek ve elde tutmakta önemli bir rol oynar. Bir kitabı kapağına göre yargılamamak gerektiği sıklıkla söylense de, çoğumuz doğal olarak bunu yaparız. Biçim ve işlevin kesişimini, yapı ve tasarım öğelerinin alışveriş yapanları satın alma yolculuklarında nasıl yönlendirdiğini düşünün. Tasarım sizin güçlü yönünüz değilse, birçok web sitesi oluşturucusu aralarından seçim yapabileceğiniz çeşitli e-ticaret şablonları sunar.

FOX BUSINESS'I BURAYA TIKLAYARAK TAŞIYIN

İşte bazı ipuçları:

Renkler, yazı tipleri ve diğer tasarım unsurları söz konusu olduğunda, markanız ve mağazanız için en iyi neyin işe yarayacağını belirlemek için renk pazarlamasıyla tanışın. Logonuzun ve/veya mağaza adınızın vitrininizde açıkça yer aldığından emin olun.

Unutmayın, güçlü ürün görselleri ve açıklamaları önemlidir. Bu fırsatı, müşteri desteğini, çapraz satış özelliklerini ve sosyal kanıtı entegre ederek satın alma yolunu açmak için kullanın.

Kurt'un çevrimiçi mağazanızı kurmak için en iyi web sitesi oluşturucuları

2024 YILININ EN İYİ MASAÜSTÜ BİLGİSAYARLARI

Tasarımınız kullanıma hazır olduğunda, ürünlerinizi mağazaya ekleyerek başlayın. Fiziksel ürünler veya dijital indirmeler satıyor olun, aşağıdakileri göz önünde bulundurun:

Tüm bunları henüz anlamadıysanız veya şu anda satacak sadece bir ürününüz varsa endişelenmeyin. Bir yerden başlamanız gerekecek ve bunun için şu andan daha iyi bir zaman yok.

EŞYALARINIZI SATARAK ÇEVRİMİÇİ OLARAK EN ÇOK PARA KAZANMANIN 3 YOLU

Birden fazla ürününüz varsa veya daha sonra eklemeyi planlıyorsanız, benzer ürünleri kategorilere ayırmak isteyeceksiniz. Bu, kataloğunuzu düzenlemenize yardımcı olur ve müşterilerin ilgili ürünlere birlikte göz atmalarına olanak tanır, ayrıca aradıkları şeyleri kolayca arayabilir ve filtreleyebilirler. Bunu yapmak için şu adımları izleyin:

2024 YILININ EN İYİ DİZÜSTÜ BİLGİSAYARLARI

Hangi ürünleri satacağınıza karar verdikten ve bu ürünleri kategorilere ayırdıktan sonra, hedef kitlenizin bu ürünleri bulmasını, hakkında okumasını ve ne olduğunu görmesini kolaylaştırmanız gerekir. Ne alacaklarına dair iyi bir açıklama ve görsel olmadan, sizden sipariş verme olasılıkları daha düşük olur. Bu nedenle, bu ürün sayfalarını optimize etmek için şunlara ihtiyacınız olacak:

Ayrıca sitenize şunları eklemek isteyebilirsiniz:

Kurt'un çevrimiçi mağazanızı kurmak için en iyi web sitesi oluşturucuları

SİNİR BOZUCU ROBO ARAMALARI NASIL DURDURURSUNUZ

Sitenizin sorunsuz çalışmasını sağlamak için site ayarlarını etkinleştirmeniz önemlidir. Bunu şu gibi temel bilgileri girerek yapabilirsiniz:

Kurt'un çevrimiçi mağazanızı kurmak için en iyi web sitesi oluşturucuları

Ürünlerinizi sergileyebileceğiniz bir siteye sahip olmak ilk adımdır, ancak bu ürünleri müşterilerinize zamanında ve maliyet açısından verimli bir şekilde ulaştırmanın bir yoluna da sahip olmanız gerekir. Bu, müşteri tabanınızı oluşturabilecek veya bozabilecek kısımdır, çünkü kullanıcılarınız için beklentiler yaratabilmeniz gerekir.

FOX BUSINESS HAKKINDA DAHA FAZLASINI OKUMAK İÇİN TIKLAYIN

Şimdi ürünlerinizi müşterilerinize nasıl ulaştıracağınıza karar verin:

Kurt'un çevrimiçi mağazanızı kurmak için en iyi web sitesi oluşturucuları

Peki müşterileriniz bu ürünler için nasıl ödeme yapacak? Müşterilerin sorunsuz bir şekilde ve birden fazla ödeme seçeneğiyle ödeme yapabilmeleri için güvenli ödeme ağ geçitleri kurduğunuzdan emin olun. Birçok platform kredi kartları, PayPal ve daha fazlası dahil olmak üzere çeşitli ödeme yöntemlerini destekler ve bu ödemeleri doğrudan siteniz üzerinden kabul etmek kolaydır.

Kurt'un çevrimiçi mağazanızı kurmak için en iyi web sitesi oluşturucuları

Ürün sayfalarınızın şık görünmesini sağlamanın yanı sıra, bu sayfaları ve çevrimiçi mağazanızdaki diğer sayfaları SEO için optimize etmek için de zaman ayırmak isteyeceksiniz. Bunun anlamı, birisi bir arama motorunda belirli bir ürün veya mağaza türü aradığında, çıkan sayfaların sizin siteniz/ürün sayfalarınız olacağıdır. İnsanlar bunu, “el yapımı meyve kolyeleri” veya “Atlanta'ya çevrimiçi organik sabunlar” gibi insanların aradığı alakalı arama anahtar kelimelerini bularak başarır.

Bu, görünürlüğünüzü artırmanıza yardımcı olması için bir SEO araştırma aracı için ödeme yapmanızı veya bir SEO uzmanı tutmanızı gerektirebilir, böylece insanlar sizi bulabilir. Bazı platformlar, tüm anahtar kelimeleri doğru şekilde girdiğinizden emin olmanıza yardımcı olabilecek SEO araçlarına sahiptir ve ayrıca doğrudan site üzerinden bir SEO uzmanı da tutabilirsiniz.

Kurt'un çevrimiçi mağazanızı kurmak için en iyi web sitesi oluşturucuları

SEO, müşterileri organik olarak mağazanıza yönlendirmenin bir yoludur, ancak outbound pazarlama ile haberi yaymanın başka yolları da vardır. Bunun için biraz daha fazla çaba sarf etmeniz gerekebilir, ancak satışlarınızı artırmanıza ve en azından mağazanız hakkında farkındalık yaratmanıza yardımcı olabilir, böylece insanlar bunu kendi ağlarıyla paylaşabilir ve böylece haberi yayabilirler. Ancak tüm kaynaklarınızı bu yöntemlerin hepsine yatırmadan önce hedef kitlenizin nerede olduğuna dair bir fikir edinmeye çalışın. Bazen sadece bir tanesi yeterlidir!

Sosyal medya: Ürün güncellemelerini, promosyonları ve sahne arkası içeriklerini paylaşmak için sosyal medya platformlarını kullanın. Ayrıca ziyaretçilerin ürünleri ağlarıyla paylaşmalarına yardımcı olmak için sitenize sosyal simgeler ekleyebilirsiniz.

Eposta pazarlama: Bir abone listesi oluşturun ve hedefli e-postalar gönderin. Bazen başlamak için en iyi yer, mağazanızı destekleme fikrinden heyecan duyabilecekleri için ağınızda bulunan kişilerle iletişime geçmektir! Birisi mağazanızdan bir ürün satın aldıktan sonra otomatik bir “teşekkür ederim” e-postası göndermek gibi e-posta pazarlama otomasyonu da çok etkili olabilir.

Ücretli reklamcılık: Ürünlerinize ve sitenize ekstra bir ivme kazandırmak için Google Ads veya sosyal medya reklamlarını değerlendirin.

Kurt'un çevrimiçi mağazanızı kurmak için en iyi web sitesi oluşturucuları

KONGRES TARAFINDAN GERİ ÇAĞIRILAN ÜRÜNLER NEDENİYLE ÇEVRİMİÇİ PAZAR YERLERİ VE SOSYAL MEDYA PLATFORMU ATEŞ ALTINDA

Son olarak, bir çevrimiçi mağaza işletmek, özellikle mağazanızın performansını izleme ve envanterinizi kontrol etme söz konusu olduğunda, fiziksel bir mağaza işletmekten çok da farklı değildir. Mağazanızın performansını düzenli olarak kontrol etmenize yardımcı olacak birçok araç mevcuttur:

Bir web sitesi başlatırken, ister basitlik, ister özelleştirme veya gelişmiş özellikler arıyor olun, özel ihtiyaçlarınıza uygun çeşitli seçenekleriniz vardır. Çevrimiçi varlığınız için mükemmel uyumu bulmak üzere bu en iyi web sitesi oluşturucularını keşfedin: Wix, Squarespace, Weebly, Shopify ve WordPress. Bu seçenekler hakkında daha fazla bilgi edinmek için buraya tıklayın.

Her yerde kolayca satış yapmanızı sağlayan kapsamlı bir e-ticaret çözümüne sahip olmak önemlidir: çevrimiçi, şahsen ve birden fazla kanalda. POS sistemleri, markalı bir mobil uygulama, drop-shipping ve daha fazlası gibi özellikleri arayın, böylece işinizi zahmetsizce uyarlayabilir ve ölçekleyebilirsiniz.

Tüm envanterinizi, siparişlerinizi ve satışlarınızı tek bir merkezi panodan yöneterek işinizin tam kontrolünü ele geçirmek istiyorsunuz. Ayrıca, yerleşik SEO araçları, pazarlama otomasyonları ve reklam kampanyalarıyla site trafiğinizi optimize etmek istiyorsunuz. Nihai hedef, müşterileriniz için kusursuz bir deneyim sağlamaktır.

Kurt'un çevrimiçi mağazanızı kurmak için en iyi web sitesi oluşturucuları

Çevrimiçi bir mağaza açmak ilk başta bunaltıcı görünebilir, ancak doğru araçlar ve rehberlikle sorunsuz ve ödüllendirici bir süreç olabilir. Tasarımdan ödeme işlemeye kadar her şeyi basitleştiren kapsamlı bir platform, sevdiğiniz şeye odaklanmanızı kolaylaştırabilir: ürünlerinizi satmak. Unutmayın, her başarılı mağaza tek bir adımla başlar, bu yüzden hemen dalıp hayalinizdeki mağazayı kurmaya başlamaktan çekinmeyin.

Artık çevrimiçi mağazanızı nasıl kuracağınızı öğrendiğinize göre, sizden haber almak isteriz! Çevrimiçi mağazanızı açma yolculuğunuzda hangi zorluklarla veya başarılarla karşılaştınız? Bize yazarak bildirin Cyberguy.com/İletişim.

Daha fazla teknoloji ipucu ve güvenlik uyarısı için ücretsiz CyberGuy Raporu Bültenime abone olmak için şuraya gidin: Cyberguy.com/Haber Bülteni.

Kurt'a bir soru sorun veya hangi hikayeleri ele almamızı istediğinizi bize bildirin.

Kurt'u sosyal medya kanallarından takip edin:

CyberGuy'a en çok sorulan soruların cevapları:

Telif hakkı 2024 CyberGuy.com. Tüm hakları saklıdır.